Recent Comments

    1. well…i dont wanna take the fun outta this but…maybe it was raining…think about it: he stopped, sees the rain, looks for something in his bag, (maybe some important documents), he takes a look around(maybe looking for a solution) and finally decides to make a run for it leaning front to protect his bag. it makes some sort of sense…its still a major fail for not considering the speed at which the door opens.

    2. maybe he lives in the Jungle,Bwahahahaha…i think he is curious Bout the A.D. thats why he Alibis about the bag,Then he see’s Tarzan Fucking Jane,thats why he Ran!!!Bwahahahaha,Mafi-Muk!!!

    3. what do you mean its raining? hes inside tring to get out lol, first thing you do is try and open the door with your hands not your face,

    4. Don’t be an asshole. This guy obviously has never used an automatic door. You can see him waiting to see if it will open. Youd probably do the same if you didn’t know.

    1. Not Tech fail… its cause of where he is standing that it doesn’t see him. If he would have just moved to the left or waved his fuck arm the tard wouldn’t need to run through glass… he needs to be slapped

    1. I would say most likely he walked in at the same time as other while the doors were already open to where they could walked through without him observing the doors moving.

  1. one big WTF?!
    Why the hell did he do THAT? He could have observed more people using the door. No, let’s just headbutt it.. Dead or alive, you will open for me.

  2. My guess is that he was planning a lawsuit. Notice that he looks back first as if making sure nobody is looking. Guess he didn’t realize he was being taped.

    1. Lozy – you’re an idiot. Think about it – Osama is a name is a different language with a different alphabet. When people TRANSLATE that name into English, it’s up to them how they decide to spell it so that English speakers will be able to pronounce it. The world is larger that your backyard in Georgia, genius.

  3. I really love the fact that the doors starts to open before he even comes in contact with the door. This entire video is just hilarious.

  4. I kinda like belzar’s theory. First of all, he had to get inside, and then a person with more than an IQ of 20 would know that it works the same way both ways. And you can also see, like belzar’s sais, that he actually waits for the people inside to not look at him.

    Def. planning a lawsuit.

  5. I have seen this before,whats funny is he is an engineering student in pakastan,and he didnt know he had to get closer to set off the sensor.and from my years of working with enginers thats about right lol

  6. Either he faked it to make a false claim or he’s just a weird foreigner that thought the door would open faster than it actually did. Either way, he is surely an idiot.

  7. you fail that guy does not look either black or like a gang banger he is an arab so the correct term is dune coon learn your racist lingo come on lol

  8. omg u fucking retards theres 2 dores
    1 to get in and 1 to get out he was going to go out from the one ur supposed to get in….. or it’s a manual dore witch the security personal need to buss u in-out

    1. DORES?? BUSS??

      Did you mean doors, and buzz?

      Who’s the fucking retard now, you fucking tool.

Leave a Reply to skeletor6662001 Cancel Reply

Your email address will not be published.