Recent Comments

  1. HAHAHAHHAHHAHAHHAH DUde i just laughed so damn hard right when i saw his face and shit hahahahahaha i fell outta my chair now hilarious!! he surely doesn’t know how to make a video kept messin up and shit xD.

    1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OH MAN I DID THE SAME THEN SAW THE COMMENTS AND LAUGHED EVEN HARDER TO BAD IM T WORK AND MY BOSS JUST PASSED BY I STARTED COUGHING AND PRETENDING I WAS CHOCKING SO SHE DIDN’T KNOW I WAS JUST GOOFING OF LIKE I ALWAYS DUE .. THIS KID IS PRICELESS I CANT EVEN UNDERSTAND WHAT HE IS SAYING HALF THE VIDEO ..HAHAHA

    1. fuckin right it is! I’ve been up like 39 hours on a cycle of MW2 and work, then more MW2. honestly I’ve never been more on point, creative and sic on the drums when i went to practice! FUCK SLEEP, KEEP THOSE REFLEXES SHARP!

  2. Wow British prat much? It looked like he was foaming at the mouth! Eewwwww He needs sleep! First tho a shower and FUCKING TOOTHBRUSH! it looks like an Ol’ man’s been sleepin on his teeth. gross!

  3. wat the fuck happened 2 u u from a terrorist country
    terrorist mAILMAN UV GOT MAIL HE OPENS IT Ur gonna die and the pin pops and there it is ur fuckin dead

  4. I’ve been on the toilet for hrs & I got shit all over my ass, and I don’t give a fuck! I hate having to wipe and flush, so I beat the fuck out of the toilet seat, and I just don’t give a fuck! I’d put a video up, but all you ppl would just laugh and make fun of me, so…uh…what? Uh…What the fuck was I bitching about? Nevermind. Just…uh…fuckit.

  5. if you push off with your back foot when you hit the wall theres a better chance of your fist going through the wall so it doest hurt as bad and you dont cry like a bitch…

  6. lol.. fking emo.. cryin for a game =P wth is wrong with ppl these days ? cant u just play it for fun.. go lose ur virginity!

  7. Lucky for that kid he can’t punch for shit… and why the **** would someone record themselves doing that? Crazy little bastard needs therapy! And possibly a new webcam.

  8. THIS is why they need to keep noobtubes. i dont use em but its funny as hell to see someone else get hit x]

  9. Instable guys that kill themselfs in the end…These are people that shouldn’t play COD no matter what age they are….

  10. FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG FAG !

  11. This video is yet another grim reminder of how spoiled the modern anus is- being concerned with a video game while the rest of the world rots.

Leave a Comment below

Your email address will not be published.